It's a long long journey 這是一段很長很長的旅程

Till I know where I'm supposed to be直到我找到我的容身之處

It's a long long journey這是一段很長很長的旅程

And I don't know if I can believe而我不知道是否能相信

When shadows fall and block my eyes當陰影落下阻擋了我的視線

I am lost and know that I must hide我失敗了並且明白我必須躲藏

It's a long long journey這是一段很長很長的旅程

Till I find my way home to you直到我找到回家的路 走向你

Many days I've spent我曾用盡了許多日子

Drifting on through empty shores來回漂流在無人的岸邊

Wondering what's my purpose疑惑著我的目的是什麼

Wondering how to make me strong疑惑著如何使自己更堅強

I know I will falter I know I will cry我知道我將會變的脆弱 我將會哭泣

I know you'll be standing by my side我知道你將會站在我的身邊

It's a long long journey這是一段很長很長的旅程

And I need to be close to you而我需要更向你靠近

Sometimes it feels no one understands有時候這種感覺沒有人能了解

I don't even know why I do the things I do我不知道為何我做了這些事

When pride builds me up till I can't see my soul當驕傲像高牆般將我拱起 直到我看不到自己的靈魂

Will you break down these walls and pull me through?你是否會拉著我穿越過這高牆

Cause It's a long long journey因為這是一段很長很長的旅程

Till I feel that I am worth the price直到我覺得我是值得那代價的

You paid for me on calvary而你給了我基督受難像

Beneath those stormy skies在這暴雨狂風的天空下

When Satan mocks and friends turn to foes當魔鬼嘲弄著我 朋友一個個變成敵人

It feel like everything is out to make me lose control感覺就像每件事使我失去控制

Cause It's a long long journey這是一段很長很長的旅程

Till I find my way home to you. to you直到我找到回家的路 走向你 走向你

arrow
arrow
    全站熱搜

    meowchu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()