close

近期最愛的一首歌~
來學英文吧~

I cried tear,you wiped it dry
當我哭泣的時候,你拭乾我的眼淚

I was confused,you clesred my mind
當我遲疑的時候,你給我方向

I sold my soul,you bought it back for me
當我迷失,你幫我找回靈魂

And held me up and gave me dignity
緊抱著我,讓我重拾信心

Somehow you needed me
才發現你如此的需要我

You gave me strength to stand alone again
你給我獨立自主的勇氣

To face the world out on my own again
讓我放眼去面對這整個世界

You put me high upon a pedestal
你的支持讓我能不斷的飛高

So high that I could almost see eternity
剎那間我以為瞧見了世界盡頭

You needed me, you needed me
你需要我,你需要我

And I can't believe it's you
我無法相信是你

I can't believe it's ture
這一切是真的嗎

I needed you and you were there
當我需要你,你總在我身邊

And I'll never leave
我願意永遠陪伴你

Why should I leave?I'd be a fool
只有傻子才會離開你

'cause I finally found Someone who really cares
因為我終於找到真愛

You held my hand when it was cold
你總溫暖我冰冷的手

When I was lost you took me home
我迷了路時,帶我回家

You gave me hope when I was at the end
當我以為都結束了,重燃我的希望

And turned my lies back into truth again
不斷的讓我知道怎麼做才是對的

You even called me friend
就像是個真正的朋友

You gave me strength to stand alone again
你給我獨立自主的勇氣

To face the world out on my own again
讓我放眼去面對這整個世界

You put me high upon a pedestal
你的支持讓我能不斷的飛高

So high that I could almost see eternity
剎那間我以為瞧見了世界盡頭

You needed me, you needed me
你需要我,你需要我

arrow
arrow
    全站熱搜

    meowchu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()